pomoć pretraživanje
Stigao je neispravan/oštećen proizvod
Stigao je neispravan/oštećen proizvod
Kako mi tako i proizvođači te naša partnerska kurirska služba poduzimamo, sve potrebno kako bi Vi dobili kvalitetne proizvode te da proizvodi stignu do Vas bez oštečenja i u besprijekornom stanju. Ipak postoji mogućnost pojave problema sa proizvodom koji ste upravo dobili. (tvornička greška ili oštečenje nastalo tokom transporta).
Kako preuzeti proizvod?
1. Prilikom preuzimanja pošiljke od kurira, provjerite fizičko stanje paketa. Kurir neće ćekati da pregledate i sadržaj paketa.
2. U slučaju oštećenja ili sumnjivog izgleda pošiljke, tražite od kurira zapisnik o stanju paketa s tim dokazujete da je do oštećenja došlo prije preuzimanja pošiljke.
3. Ako je paket oštečen, nemojte preuzimati paket i prijavite nam slučaj istog dana, kako bi mogli započeti pripremu slanja novog proizvoda.
4. Ako ste preuzeli paket (jer kurirska služba ne dozvoljava detaljan pregled sadržaja paketa ili niste primjetili da postoji oštećenje na paketu) obavezno je istog dana prijaviti oštećenje e-mailom na [email protected] zajedno sa slikama pakiranja, unutarnje zaštite i samog proizvoda. Prijavu možete odmah poslati i kurirskoj službi. Za TV i monitore potrebno je provjeriti i stanje ekrana kad je upaljen jer se neka oštečenja tek tada vide.
5. Ako nije ustanovljeno bilo kakvo oštećenje imate 3 radna dana za testiranje rada proizvoda i prijavu eventualnih problema u radu proizvoda.
ŠTA UČINITI AKO STIGNE OŠTEĆEN PAKET/PROIZVOD?
Nemojte preuzimati paket ukoliko ima vidljivo oštečenje na pakiranju ili zajedno sa kurirom pripremite zapisnik o oštećenju! Kurir neće čekati da pregledate i sadržaj paketa. Ako ste primjetili oštečenje paketa prilikom preuzimanja možete prijaviti i klikom na ovaj link:
Molimo Vas da pravovremeno pročitate informacije i upute o zaprimanju i javite se nama još istog danja zaprimanja sa svim informacijama kako bi Vam mogli pomoći.
ŠTA UČINITI AKO PREUZETI PROIZVOD NE RADI?
Važno je isprobati proizvod tokom 3 radna dana od zaprimanja!
Ako proizvod ne radi ili ne radi po parametrima navedenim tokom kupovine, možete nam se javiti i klikom na ovaj gumb.
PRIJAVA PROIZVODA SA GREŠKOM »
Molimo Vas pažljivo pročitajte uputstva i informacije i što je prije moguće a najkasnije 3 radna dana od preuzimanja pošaljite nam potrebne informacije, kako bi Vam što prije pomogli.