Stigao je neispravan/oštećen proizvod

Stigao je neispravan/oštećen proizvod

Kako mi tako i proizvođači te naša partnerska kurirska služba poduzimamo, sve potrebno kako bi Vi dobili kvalitetne proizvode te da proizvodi stignu do Vas bez oštečenja i u besprijekornom stanju. Ipak postoji mogućnost pojave problema sa proizvodom koji ste upravo dobili. (tvornička greška ili oštečenje nastalo tokom transporta).

Kako preuzeti proizvod?

 

uygfel_azonositas

1. Prilikom preuzimanja pošiljke od kurira, provjerite fizičko stanje paketa. Kurir neće ćekati da pregledate i sadržaj paketa.

 

torott_doboz

2. U slučaju oštećenja ili sumnjivog izgleda pošiljke, tražite od kurira zapisnik o stanju paketa s tim dokazujete da je do oštećenja došlo prije preuzimanja pošiljke.

 

 

torott_termek

3. Ako je paket oštečen, nemojte preuzimati paket i prijavite nam slučaj istog dana, kako bi mogli započeti pripremu slanja novog proizvoda.

 

 

 

kapcoslat_felvetel

4. Ako ste preuzeli paket (jer kurirska služba ne dozvoljava detaljan pregled sadržaja paketa ili niste primjetili da postoji oštećenje na paketu) obavezno je istog dana prijaviti oštećenje e-mailom na [email protected] zajedno sa slikama pakiranja, unutarnje zaštite i samog proizvoda. Prijavu možete odmah poslati i kurirskoj službi. Za TV i monitore potrebno je provjeriti i stanje ekrana kad je upaljen jer se neka oštečenja tek tada vide.

 

 

 

3_nap

5. Ako nije ustanovljeno bilo kakvo oštećenje imate 3 radna dana   za testiranje rada proizvoda i prijavu eventualnih problema u radu proizvoda.

 

 

ŠTA UČINITI AKO STIGNE OŠTEĆEN PAKET/PROIZVOD?

Nemojte preuzimati paket ukoliko ima vidljivo oštečenje na pakiranju ili zajedno sa kurirom pripremite zapisnik o oštećenju! Kurir neće čekati da pregledate i sadržaj paketa. Ako ste primjetili oštečenje paketa prilikom preuzimanja možete prijaviti i klikom na ovaj link:

PRIJAVA OŠTEĆENOG PROIZVODA »

Molimo Vas da pravovremeno pročitate informacije i upute o zaprimanju i javite se nama još istog danja zaprimanja sa svim informacijama kako bi Vam mogli pomoći.

 

 

ŠTA UČINITI AKO PREUZETI PROIZVOD NE RADI?

Važno je isprobati proizvod tokom 3 radna dana od zaprimanja! 

Ako proizvod ne radi ili ne radi po parametrima navedenim tokom kupovine, možete nam se javiti i klikom na ovaj gumb.

PRIJAVA PROIZVODA SA GREŠKOM  »

Molimo Vas pažljivo pročitajte uputstva i informacije i što je prije moguće a najkasnije 3 radna dana od preuzimanja pošaljite nam potrebne informacije, kako bi Vam što prije pomogli.

 

38 korisnika 31 je bio korisno

Povezane pitanje i odgovore