ŠTA UČINITI AKO PREUZETI PROIZVOD NE RADI?
U INTERESU BRZOG I EFIKASNOK RJEŠAVANJA REKLAMACIJE, MOLIMO VAS PRECIZNO UNOŠENJE POTREBNIH PODATAKA:
1. Prijavite se na Vaš korisnički poratal iz kojeg je narudžba u pitanju kreirana!
2. Upišite datum preuzimanja proizvoda u pitanju!
3. Upišite broj narudžbe, (npr: *****HHK**)
4. Upišite broj računa koji možete naći na Vašem korisničkom portalu!
5. Broj j računa možete naći u denom gornjem uglu računa, kao što možete vidjeti na donjem primjeru:
6. Upišite šifru proizvoda (ovo možete naći na računu kupovine)!
7. Ukratko opišite konkretan problem, šta se desilo i koje pravo želite ostvariti reklamacijom!
Kliknite na gumb "pišem poruku korisničkoj službi", zeleni gumb, spremite obrazac i sačekajte povratni odgovor naše korisničke službe.
Kako biti siguran da smo zaprimili reklamaciju? Nakon klika na gumb "Pošalji" dobit ćete e-mail poruku s kojom Vam potvrđujemo zaprimanje prijave i dodjeljujemo broj upita.