ŠTA UČINITI AKO PREUZETI PROIZVOD NE RADI?

U INTERESU BRZOG I EFIKASNOK RJEŠAVANJA REKLAMACIJE, MOLIMO VAS PRECIZNO UNOŠENJE POTREBNIH PODATAKA:

1. Prijavite se na Vaš korisnički poratal iz kojeg je narudžba u pitanju kreirana!

2. Upišite datum preuzimanja proizvoda u pitanju!

3. Upišite broj narudžbe, (npr: *****HHK**)

4. Upišite broj računa koji možete naći na Vašem korisničkom portalu! 

5. Broj j računa možete naći u denom gornjem uglu računa, kao što možete vidjeti na donjem primjeru:

 

recun

6. Upišite šifru proizvoda (ovo možete naći na računu kupovine)!

7. Ukratko opišite konkretan problem, šta se desilo i koje pravo želite ostvariti reklamacijom!

 

Kliknite na gumb "pišem poruku korisničkoj službi", zeleni gumb, spremite obrazac i sačekajte povratni odgovor naše korisničke službe.

Kako biti siguran da smo zaprimili reklamaciju? Nakon klika na gumb "Pošalji" dobit ćete e-mail poruku s kojom Vam potvrđujemo zaprimanje prijave i dodjeljujemo broj upita.

57 korisnika 13 je bio korisno

Ostala pitanja kategorije