ŠTA UČINITI AKO STIGNE OŠTEĆEN PAKET/PROIZVOD?
U INTERESU BRZOG I EFIKASNOK RJEŠAVANJA REKLAMACIJE, MOLIMO VAS PRECIZNO UNOŠENJE POTREBNIH PODATAKA:
- Prijavite se u Vaš korisnički poratal iz kojeg je narudžba u pitanju kreirana!
- Upišite datum preuzimanja paketa u pitanju!
- Upišite broj narudžbe, (npr.: *****HHK**)
- Upišite broj računa koji možete naći na Vašem korisničkom portalu! Broj računa možete naći u denom gornjem uglu računa, kao što možete vidjeti na donjem primjer:
5. Ukratko opišite konkretan problem, šta se desilo i koji ishod želite ostvariti reklamacijom!
6. Ako niste preuzeli proizvod/paket, pošaljite nam zapisnik o stanju paketa (ako postoji) i obavijestite nas da li želite drugi proizvod ili povrat uplaćenog novca!
7. Ako ste proizvod/paket preuzeli, pošaljite nam slike naljepnica na paketu, pakiranja, te proizvoda:
- slike pakiranja sa svih strana, unutarnje i vanjske zaštite, posebno sa strane na kojem je nastalo oštečenje,
- slike proizvoda na kojima se vidi cijeli proizvod i oštečenje
- dodatna slika oštečenja iz blizine
- foto o dostavnom listu
Važno je da veličina slike ne prelazi 5MB.
Kliknite na gumb "pišem poruku korisničkoj službi", zeleni gumb, spremite obrazac i sačekajte povratni odgovor naše korisničke službe.
Kako biti siguran da smo zaprimili reklamaciju? Nakon klika na gumb "Pošalji" dobit ćete e-mail poruku s kojom Vam potvrđujemo zaprimanje prijave i dodjeljujemo broj upita.
Dodatne slike/fajlove možete poslati na e-mail [email protected], sa navedenim brojem upita. Ovim formularom se zbog tehničkih razloga može poslati samo jedan file.
12 korisnika 1 je bio korisno