ŠTA UČINITI AKO STIGNE OŠTEĆEN PAKET/PROIZVOD?

U INTERESU BRZOG I EFIKASNOK RJEŠAVANJA REKLAMACIJE, MOLIMO VAS PRECIZNO UNOŠENJE POTREBNIH PODATAKA:

  1. Prijavite se u Vaš korisnički poratal iz kojeg je narudžba u pitanju kreirana!
  2. Upišite datum preuzimanja paketa u pitanju!
  3. Upišite broj narudžbe, (npr.: *****HHK**)
  4. Upišite broj računa koji možete naći na Vašem korisničkom portalu! Broj računa možete naći u denom gornjem uglu računa, kao što možete vidjeti na donjem primjer:

recun

        5. Ukratko opišite konkretan problem, šta se desilo i koji ishod želite ostvariti reklamacijom!

        6. Ako niste preuzeli proizvod/paket, pošaljite nam zapisnik o stanju paketa (ako postoji) i obavijestite nas da li želite drugi proizvod ili povrat uplaćenog novca!

        7. Ako ste proizvod/paket preuzeli, pošaljite nam slike naljepnica na paketu, pakiranja, te proizvoda:  

  1. slike pakiranja sa svih strana, unutarnje i vanjske zaštite, posebno sa strane na kojem je nastalo oštečenje,
  2. slike proizvoda na kojima se vidi cijeli proizvod i oštečenje
  3. dodatna slika oštečenja iz blizine
  4. foto o dostavnom listu

 

Važno je da veličina slike ne prelazi 5MB.

 

Kliknite na gumb "pišem poruku korisničkoj službi", zeleni gumb, spremite obrazac i sačekajte povratni odgovor naše korisničke službe.

Kako biti siguran da smo zaprimili reklamaciju? Nakon klika na gumb "Pošalji" dobit ćete e-mail poruku s kojom Vam potvrđujemo zaprimanje prijave i dodjeljujemo broj upita.

Dodatne slike/fajlove možete poslati na e-mail [email protected], sa navedenim brojem upita. Ovim formularom se zbog tehničkih razloga može poslati samo jedan file.

 

12 korisnika 1 je bio korisno

Ostala pitanja kategorije