szolgáltatás

 Jamstvo i servisi

 

Provjerite da je Vaš uređaj stvarno neispravan!

  • Provjerite kabel za napajanje
  • Ugasite pa ponovo upalite uređaj
  • Provjerite koristite li uređaj na ispravan način

Pripremite dokumentaciju koja je potreban za ostvarivanje prava na jamstvo!

  • Kopija računa
  • Jamstveni list

Kontaktirajte direktno ovlašteni servis, ako proizvod ne radi!

U svrhu najbržeg rješenja pritužbi koje mogu nastati uz vezi s kupljenim proizvodom, preporučamo da kontaktirate direktno ovlašteni servis.

Pošaljite Vaš uređaj u najbliži ovlašteni servis!

Robne marke koje zastupamo podliježu različitim uvijetima i pogodnostima ovlaštenih servisa. Molimo Vas da se u svakom slučaju informirate o konkeretnim uslugama kod ovlaštenog servisa, budući da u mnogim slučajevima usluge servisa uključuju i dostavu uređaja poslanog na servis. U slučaju kvara velikih kabastih uređaja, većina servisa za vrijeme jamstvenog roka osigurava besplatan popravak uređaja na licu mjesta ili ako to nije moguće, organizira prijevoz istih na servis.

PRIČEKAJTE OBAVIJEST SERVISA O ZAVRŠENOM POPRAVKU!

Vrijeme popravka zavisi o pojedinom uređaju i složenosti kvara uređaja. Popravak u svakom slučaju obavlja ovlašteni servis. Ukoliko ste pokvareni uređaj predali nama, vrijeme popravka se uvećava za vrijeme slanja od nas do ovlaštenog servisa. Jamstvo na uređaje, u slučaju slanja istih na servis u jamstvenom roku, produžuje se za vrijeme koje je uređaj proveo na servisu. Ukoliko servis ne otkrije mehaničko oštećenje uređaja, odnosno ukoliko utvrdi da je do oštećenja došlo nepravilnim rukovanjem ili je grešku u softwareu prouzročio virus jamstvo se ne produžava, a može se i poništiti. Upite u vezi s povratkom uređaja sa servisa, uputite direktno servisu na koji ste predali uređaj na servisiranje. 

KONTAKT CENTRALNOG SERVISA EXTREME DIGITALA: 

Ezred u. 1-3, 1044 Budimpešta (zgrada C2)
Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka: 9-18 (blagdanima servis ne radi)
Broj telefona: +36-1 775 7134 | [email protected]