Pažnja! Extreme Digital Zrt. je prestao s aktivnostima online trgovanja na web stranici edigital.hr!

 

Hvala vam što ste bili s nama proteklih godina. Od 16. listopada 2023. više neće biti moguće naručivati na web stranici.

Ne brinite! U buduće ćemo vam također biti na raspolaganju ako trebate vratiti proizvode i želite ostvariti prava potrošača u vezi s proizvodima kupljenim od nas. Naša služba za korisnike će i dalje biti dostupna na uobičajenoj e-mail adresi i nakon navedenog datuma: [email protected]

Za pitanja o tekućim narudžbama, povratu proizvoda i jamstvenom servisu te B2B partnerstvima, obratite nam se : [email protected]

[email protected]

Da biste preuzeli svoje račune - do kraja jamstvenog roka proizvoda - prijavite se na svoj osobni profil klikom ovdje:

Prijava

Korisnička podrška

Korisnička podrška

Imate pitanja? Kontaktirajte nas na [email protected]

 

Odustanak od kupovine

Odustajanje od kupnje

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, možete ga vratiti u roku od 14 kalendarskih dana, od dana preuzimanja.

 

Reklamacija u okviru garancije

Jamstvo

Svi proizvodi kupljeni u edigital.hr pokriveni su minimalno dvogodišnjim jamstvom.

 

 

 

Korisnička podrška

Imate pitanja? Kontaktirajte nas ispunjavanjem obrasca za povrat ili nam pišite na: [email protected]

 

 

 

Pravo za povrat u roku od 14 dana

Niste ZADOVOLJNI SVOJIM IZBOROM?

Ako ste potrošač i niste zadovoljni kupljenim proizvodom, bez obzira na razlog, možete navesti svoju namjeru odustajanja od proizvoda u roku od 14 kalendarskih dana od isporuke proizvoda kurirskom službom. Možete naznačiti svoju namjeru odbijanja i povrata proizvoda slanjem e-pošte na [email protected] navedenu na stranici za kontakt, putem nedvosmislene izjave. Ako odustanete od kupnje, imate 14 dana od slanja izjave  za povrat robe. Izuzev povratnih troškova dostave, vratit ćemo vam punu kupovnu cijenu koju ste platili. Prilikom povrata kupovne cijene odbit će se sva amortizacija nastala zbog rukovanja, osim  potrebnog za utvrđivanje prirode, svojstava i rada proizvoda.

 

Rok za povrat sredstava na vaš bankovni račun je do 14 kalendarskih dana od datuma obavijesti o odustajanju od kupnje - povrat novca može odgoditi ako ne pristigne roba koja se vraća  ili dokaz o povratu. 

Ako kupujete digitalni sadržaj, kao što je internetska glazba ili videozapis, ne možete odustati od ugovora od trenutka početka preuzimanja ili streaminga.

Povrati se uglavnom vrše bankovnim transferom (potrebna je ime banke, IBAN, BIC, ime vlasnika računa).

 

POVRAT PROIZVODA

U slučaju odustajanje od proizvoda, trošak povrata snosi kupac!

U slučaju odustajanja od proizvoda, proizvod se ne može poslati sa naplatom pouzećem. Pošaljite svoj proizvod na: 

- Za otpremu do 27. listopada do 17 sati 2023. g.: Mađarska, 1044 Budimpešta, Ezred utca 1-3. (C2-es ép.,16-os garázskapu )
- Za otpremu nakon 27. listopadaod 17 sati 2023. g.: Mađarska 2330 Dunaharaszti, hrsz 7849.
 

Svi vraćeni artikli moraju biti u istom stanju kao i pri isporuci, vratiti  sa svim dodacima, dokumentima i primljenim računom. U slučaju korištenih, oštećenih ili popravljenih proizvoda, oštećene ili nepotpune ambalaže koja premašuje predviđenu uporabu potrebnu za testiranje, odbit će se amortizacija koja premašuje predviđenu uporabu potrebnu za testiranje. Naša služba za korisnike i dalje je dostupna na uobičajenoj e-mail adresi: [email protected].

 

PROIZVODI KOJI SE NE MOGU VRATITI

Ako niste sigurni može li se artikl vratiti, obratite nam se. Neki se proizvodi ne mogu vratiti nakon otvaranja i oštećenja tvorničke ambalaže:

· Otkazivanja zapečaćenih medija, zapečaćenih zvučnih zapisa, video zapisa ili računalnog softvera otvorenog nakon isporuke neće biti prihvaćena;

· Ne prihvaćamo odbijanje jedinstvenih, personaliziranih proizvoda koji su izrađeni po narudžbi ili prema individualnim željama kupca;

· Proizvodi otvoreni nakon isporuke i koji se ne mogu vratiti iz zdravstvenih/higijenskih razloga (npr. trimeri, škare, sredstva za ravnanje kose, četke za kosu, britvice, epilatori, foto epilatori i drugi proizvodi) kupljeni za osobno/higijensko i uklanjanje dlačica te električno uklanjanje dlačica neće se prihvatiti. (četkice za zube, rezervne glave četkica, oralni tuševi, termometri, inhalatori itd.).

Ne prihvaćamo robu koja se zbog svoje kvalitete može pogoršati ili imati kratak rok trajanja;

· Ne prihvaćamo robu koja je nakon isporuke i po svojoj prirodi pomiješana s drugom robom od koje se ne može odvojiti;

· Postoje posebna pravila za povlačenje iz digitalnog sadržaja - ako kupujete digitalni sadržaj, poput internetske glazbe ili videozapisa, a prethodno ste prihvatili da gubite pravo odustajanja od početka reprodukcije, ne možete odustati od ugovora od trenutka početka preuzimanja ili streaminga.

· Odustajanje od  robe također nije prihvatljivo u drugim slučajevima određenim zakonom.
. Gore navedena prava povrata proizvoda dostupna su samo kupcima koji su kao potrošači sklopili ugovor s tvrtkom Extreme Digital Zrt. (trgovac) u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i Direktivom o pravima potrošača (Direktiva 2011/83/EU). Sukladno gore navedenom zakonu i direktivi EU, potrošačem se smatra svaka fizička osoba koja djeluje u okviru ugovora obuhvaćenih direktivom u svrhu koja je izvan okvira njezine komercijalne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti.

Odgovornost za materijalne nedostatke i servis.

Kada primite pošiljku, provjerite ima li na paketu oštećenja od prijevoza.

Ako je ambalaža oštećena, poderana ili nepotpuna po zaprimanju robe, molimo vas da zamolite kurira da sastavi izvješće o stanju pošiljke i pakiranja.

U slučaju da ipak prihvatite pošiljku na vlastitu odgovornost i ne obavijestite kurira o svom zahtjevu za oštećenje ili oštećenje paketa, zahtjev za fizička / mehanička oštećenja nastala nepravilnom isporukom bit će odbijen.
U slučaju vidljive štete, molimo vas da odbijete prihvatiti robu i odmah nas kontaktirajte.

 

ŠTO TREBAM UČINITI AKO OTKRIJEM GREŠKU?

Ako ste proizvod primili u punom, neoštećenom pakiranju, ali s fizičkim oštećenjima, molimo vas da nas obavijestite u pisanom obliku u roku od 24 sata prilaganjem fotografija ambalaže i oštećenog proizvoda na [email protected] adresu e-pošte.

Sva roba koja se nudi u Extreme Digital e-trgovini ima minimalno jamstvo od 2 godine! Za neke proizvode jamstvo može biti dulje ako je jamstvo proizvođača dulje.

Ako  kod proizvoda kupljenog od nas dođe do kvara, slobodno nas kontaktirajte! Za jamstvenu administraciju trebat će vam e-račun koji možete pronaći na svom korisničkom računu tijekom jamstvenog razdoblja.

Jamstveni servis proizvoda koje prodajemo obavlja specijalizirani servis. – Sve što trebate učiniti je obavijestiti nas i vratiti proizvod. Popravak u vrijeme  jamstva izvršit će se u roku od najviše 30 kalendarskih dana. Ako se proizvod ne može popraviti u tom roku, kupovna cijena kupljenog proizvoda bit će vraćena. Popravljeni proizvod bit će vraćen kurirom. U skladu s našom jamstvenom obvezom, sve troškove, uključujući troškove dostave, snosi naša tvrtka.

Neke od ponuđenih marki imaju međunarodno ili europsko jamstvo proizvođača (npr. LG, Apple) Ovi se proizvodi također mogu servisirati u HR, u ovlaštenom servisnom centru marke koji je najbliži vašem mjestu prebivališta. Za ovlašteni servisni centar u HR, obratite se izravno web stranici proizvođača.

Za uslugu u Mađarskoj potrebna je samo kopija e-računa koji je izdao Extreme Digital. Za servisiranje proizvoda s međunarodnim jamstvom u HR potrebno je valjano jamstvo proizvođača, koje se obično šalje izvan pakiranja / kutije pri isporuci.

PROIZVOD JE U KVARU, ŠTO TREBAM UČINITI ZA POPRAVKU?



1. Provjerite je li vaš uređaj oštećen ili ne radi ispravno.

• Provjerite kabel za napajanje

• Isključite ga i ponovno uključite

• Provjerite koristite li uređaj ispravno.

2. Pripremite potrebne dokumente

• Račun ili jamstveni list koji je izdao trgovac (Extreme Digital) ili njegov primjerak (za servisiranje svih proizvoda u Mađarskoj)

• Račun i međunarodni jamstveni list ili preslika  (za servis u HR)

Ako uređaj proizvođača s međunarodnim jamstvom ne radi, obratite se izravno najbližem ovlaštenom servisnom centru za marku.

Ako se kupljeni proizvod ne može popraviti u  HR obratite nam se kako bismo mogli preuzeti proizvod i poslati ga u ovlašteni servisni centar marke u Mađarskoj. U tom slučaju pažljivo i temeljito pakirajte proizvod kako biste ga zaštitili od mehaničkih/fizičkih oštećenja do kojih može doći tijekom vraćanja. Molimo vas da napravite nekoliko fotografija proizvoda i pakiranja prije nego što paket predate kuriru.


Koliko traje popravak?
Vrijeme popravka ovisi o određenom proizvodu i složenosti problema. U svim slučajevima popravak provodi ovlašteni servisni centar. Ako ste nam proizvod poslali u Mađarsku, vrijeme će se produžiti jer će trebati vremena za isporuku. Popravak se provodi za ne više od 30 kalendarskih dana.U slučaju da servis uoči mehaničko/fizičko oštećenje i utvrdi da je kvar nastao vanjskim utjecajem, virusom, ilegalnim softverom ili nepravilnom uporabom uređaja, jamstvo se automatski odbija i proizvod se vraća kupcu. Uvijek tražite informacije o popravku proizvoda tamo gdje ste proizvod ostavili ili gdje ste ga poslali.

 

 

O GARANCIJI I JAMSTVU

Jamstvo se  priznaje samo uz važeći dokaz o plaćanju (e-račun) ili važeći jamstveni list. Molimo sačuvajte sav pribor proizvoda i ako je moguće, njegovu originalnu ambalažu. Nije moguće nadoknaditi izgubljeni jamstveni list. Popravljeni nepotpuni i oštećeni ili krivotvoreni jamstveni listovi smatraju se nevažećima.

Svi proizvodi koji se nude na našim stranicama podliježu garancijskim uvjetima, obavezno razdoblje jamstva  je 24 mjeseca. Jamstveni rok počinje teći od dana primitka proizvoda.

Kada se proizvod ili njegov dio zamijeni, jamstvo za novi proizvod ili za svaki zamijenjeni dio ponovno počinje teći.

Jamstvo ne pokriva štetu na proizvodu uzrokovanu sljedećim:

  ·   nepravilnim transportom, mehaničkim oštećenjem (pad, udarac itd.), lomom kabela, strujnim udarom ili prirodnom katastrofom (npr. udar groma, prenaponom) oštećenjima.

  ·   Oštećenja rezultat nepravilne uporabe, nepridržavanja uputa u korisničkom priručniku.

  ·   Nepravilno skladištenje, nepravilna uporaba i kvarovi koji proizlaze iz prirodnog trošenja i habanja proizvoda.

  ·   Oštećenje proizvoda uzrokovano nepropisno instaliranim i neovlaštenim softverom ili virusima.

  ·   Neispravno puštanje proizvoda u pogon (osim ako ga nije izvršio trgovac ili njegov zaposlenik ili kao rezultat netočnog opisa u priručniku proizvoda).

Kontakt podaci Extreme Digital Central Service: 

2023. g. u slučaju slanja do 27. listopada do 17 sati:

Mađarska, 1044 Budimpešta, Ezred utca 1-3. ( C2 épület)

Radno vrijeme: ponedjeljak - petak od 10 do 15 sati

2023. g. slanje nakon 27. listopada od 17 sati

Mađarska, 2330 Dunaharaszti, hrsz  7849 eMAG raktár

[email protected]

Extreme Digital prekinuo je svoje komercijalne aktivnosti u HR 16. listopada 2023. g., pa nakon toga više nije moguće naručiti na web stranici edigital.hr. Aktualnim općim odredbama i uvjetima firme može se pristupiti klikom na donju poveznicu. Extreme Digital će nastaviti ispunjavati svoje obveze vezane uz jamstveni servis i odustajanje od proizvoda, prema uvjetima definiranim zakonom. Aktualne informacije o zaštiti, upravljanju i obradi osobnih podataka možete pronaći klikom na donju poveznicu. Zahtjeve i upite možete slati samo na gore navedene kontakt podatke.